Wat verandert er allemaal (niet) als je migreert naar de Easy Cloud?

Mensen houden niet van verandering. Wat begrijpelijk is, als je verandering ziet als het verliezen van de controle. Dan voelt het alsof je ineens de grip kwijt bent. De stap willen zetten richting de cloud roept soms wat angst op. Want waarom zou je naar de cloud migreren, als jouw proces goed is ingericht en alles lekker gaat? Want wat verandert er nou eigenlijk niet/wel als je migreert naar de Easy Cloud?  

Herkenbaar 

Wat niet verandert als je migreert naar de Easy Cloud, is de manier van werken. Deze is nog steeds hetzelfde als altijd. Zo is de procuratie voor de goedkeuringsflow ongewijzigd. Ook is het archief nog steeds beschikbaar, deze verhuist, inclusief audittrail, gewoon met je mee naar de cloud. Mede hierdoor zullen budgethouders geen verschil merken tussen Easy Invoice in de cloud of on-premise. En je verdere processen? Je raad het waarschijnlijk al. Die werken nog steeds zoals ze daarvoor werkten. Easy Invoice blijft dus gewoon Easy Invoice, ook in de cloud.   

Verbeterde OCR 

Wat gaat er dan wel veranderen? In de cloud hebben we een verbetering doorgevoerd op het gebied van herkennen van gegevens op een factuur, de OCR-software. Deze verbeterde Easy Recognition Service, maakt gebruik van een zelflerend proces, waarbij facturen met steeds dezelfde layout , beter worden herkend en daardoor sneller verwerkt kunnen worden. Dit scheelt jou weer tijd, doordat er minder handwerk bij komt kijken. Ook is het mogelijk om binnen de OCR software kosteloos met meerdere gebruikers te werken. 

Betere support  

Easy Systems beheert haar eigen cloud omgeving. In de praktijk levert dit jou meer snelheid en stabiliteit van de software op. Dit komt omdat wij de applicatie én de technische infrastructuur realtime kunnen monitoren en snel bij kunnen schakelen als dat nodig is. Ook kun je eerder gebruikmaken van de nieuwe versies van de software. Zo beschik je altijd over de nieuwste features en zijn eventuele bugs sneller verholpen. Het mooie is dat dit gebeurt zonder dat jij een upgrade hoeft te plannen, aangezien updates automatisch worden uitgevoerd.  

“Overstappen naar de cloud; gewoon doen! Het levert je tijd op en het scheelt je een hoop gedoe.”

Arno Bomer, Controller bij Advocatenkantoor Poelmann van den Broek over migreren naar de cloud

Snel, safe en simpel 

Als je kiest om te migreren naar de Easy Cloud, kies je voor continuïteit en kwaliteit.  Doorwerken op de manier die je gewend bent, maar dan met een hogere kwaliteit. En als je dan bedenkt dat je proces tijdens de migratie slechts 2 uur uit de lucht is, dan wordt de stap wel heel eenvoudig om te zetten.

Meer weten over migreren naar de Easy Cloud? Stel al je vragen op 12 juli tijdens een online, interactieve sessie met Hajo Koster, accountmanager bij Easy Systems.  

Aanmelden voor webinar

Agenda

Bekijk onze agenda voor alle klant events.

Support

Neem contact op met het Servicecenter