The Easy
Community
Welkom bij de Easy Community waar je terecht kunt voor:
Gebruikerstips
Nieuws
Informatie over evenementen
Contactgegevens van jouw accountmanager en ons Servicecenter
Bij vragen kun je altijd contact opnemen met jouw accountmanager.
FAQ
-
Ik ben nieuwe klant, waar begin ik?
Welkom! Leuk dat je hier bent. We gaan je op weg helpen. Je kunt het beste hier starten.
-
Waar kan ik terecht als ik een issue heb met de software?
De beste manier om vragen, opmerkingen, problemen en wensen in te dienen, is via het online supportplatform. Op die manier staat het direct goed geregistreerd en word je automatisch op de hoogte gehouden van de status. Fijn voor jou én fijn voor ons!
Heb je een urgent probleem, dan kun je bellen.
Op de pagina Support kun je een link naar het support platform terugvinden en het telefoonnummer voor urgente issues.
-
Hoe stel ik in Easy Invoice een vervanger in tijdens afwezigheid?
-
Welke sneltoetsen kan ik allemaal gebruiken in Easy Invoice?
Door sneltoetsen te gebruiken als u werkt met Easy Invoice, kunt u het aantal muisbewegingen flink verminderen. Een groot voordeel als u zich bedenkt dat muisbewegingen één van de grootste oorzaken van RSI is. Daarnaast is het natuurlijk gewoon erg makkelijk en scheelt het tijd en handelingen. We leggen een aan sneltoetsen aan u uit die hieronder te vinden zijn:
-
Mijn collega krijgt altijd uitnodigingen voor events en informatie toegestuurd, maar ik niet. Hoe kan dat?
Kreeg je altijd uitnodigingen en mailings maar nu ineens niet meer? Of krijgt je collega ze wel maar jij nooit?
Dat kan er aan de hand zijn:
1. Je bent bij ons niet bekend als contactpersoon. We nemen geen e-mailadressen over uit de software. Dus wil je uitnodigingen en mailings ontvangen, schrijf je dan zelf in.
2. Je was wel bekend maar je hebt jezelf uitgeschreven na een mailing. Dan kunnen we je geen enkele e-mail meer sturen. Dus ben je bij nader inzien te rigoureus geweest? Schrijf je opnieuw in en dan ontvang je weer mailings.
Inschrijven kan hier:
-
Wat is de status van de Cloud software?
Wat is de gemiddelde uptime? Zijn er incidenten? Dit wordt live weergegeven op https://status.easysystems.app/
Nieuwe klant? Start hier
Als kersverse klant kun je misschien nog wel wat hulp gebruiken om de informatie te vinden die je nodig hebt of om bij de juiste contactpersoon uit te komen. Wij gaan je helpen! Hoe dan? We noemen het de Easy Onboarding.
Welkom bij de Easy Onboarding
Bij de Easy Onboarding maak je kort kennis met onze organisatie en de contactpersonen waar je mogelijk mee te maken krijgt. We geven vast wat tips en laten zien waar je aanvullende informatie kunt vinden. Hopelijk voel je je dan snel thuis bij Easy Systems!
Bekijk onboarding Easy Systems
Events
Isah gebruikersochtend
Op 12 oktober 2023 konden klanten die onze software in combinatie met Isah gebruiken, aansluiten bij de Isah gebruikersochtend. Kilk op onderstaande link voor een terugblik naar deze succesvolle dag.
Terugblik Isah gebruikersochtend
Klantendag
Elk jaar ben je van harte welkom op de klantendag. De uitgelezen kans om te sparren met vakgenoten, onze Easy Systems collega's en partners.
De klantendag van 2024 zal weer rond oktober georganiseerd worden. Zodra er een definitieve datum bekend is laten we dat hier weten.
Je kunt teruglezen en -kijken wat we in mei 2023 aan groot nieuws gedeeld hebben.
Recente blogs
2 min read
Rapportage werkgebonden personenmobiliteit vanaf 1 juli verplicht: ben jij er klaar voor?
apr 12, 2024 by Redactie Easy Systems
2 min read
What’s new: release notes
apr 4, 2024 by Redactie Easy Systems
Producten Easy Systems
Maak je gebruik van één (of een selectie) van onze oplossingen en ben je benieuwd wat er nog meer is? Onze oplossingen sluiten perfect op elkaar aan en je kunt met onze oplossingen het hele purchase to pay proces automatiseren. Benieuwd naar een software demo of uitleg van de software? Neem eens een kijkje bij deze video's.
Neem voor meer informatie over alle mogelijkheden contact op met jouw accountmanager.
Declaratieverwerking
Direct grip op alle onkosten
Eenvoudig via webbrowser of telefoon declaraties invoeren en de (digitale) bon toevoegen.