Ontmoet Easy Systems
Ontmoet ons, bij ons op kantoor!
We gaan het eindelijk weer doen, evenementen bij ons op kantoor. We zijn blij om weer klanten te kunnen ontvangen en samen weer te sparren, te discussiëren en elkaar weer echt te ontmoeten.
Twee evenementen op de planning
Op de planning staan twee evenementen, op 11 november 2021 organiseren we thematafels, een kleinschalig evenement waarvoor we een maximaal aantal deelnemers hanteren, dus wees er snel bij.
Daarnaast organiseren we onze klantendag op 7 april 2022. Meer informatie en aanmelden kan hier.
Thematafels 11 november
Donderdag 11 november staat in het teken van diverse actuele finance thema’s, waarbij je kunt sparren met vakgenoten over de uitdagingen en kansen die deze thema’s met zich meebrengen. Aangestuurd door een aantal vakinhoudelijke discussieleiders, zoals een product owner, cloud engineer en CFO, worden deze thema’s grondig uitgediept.
Programma 11 november
12:30 – Inloop met lunch
13:30 – Warm welkom en Business Update
14:00 – Thematafels ronde 1
15:15 – Thematafels ronde 2
16:15 – Afsluiting en borrel
Thematafel 1
De grootste uitdagingen van de CFO
Ga samen met collega CFO’s de discussie aan over onderwerpen zoals ‘duurzaamheidsverslaglegging’ en geef je mening over stellingen zoals: ‘Wij hebben alle IT risico’s op het gebied van security in beeld.’
Thematafel 2
Wat is jouw visie op contractmanagement?
Gezamenlijk met je vakgenoten praat je mee over stellingen zoals: ‘Wij hebben al onze contracten in de organisatie volledig in beeld.’ of ‘Bij ons wordt geen contract ongewild verlengd.’
Thematafel 3
Werken in de cloud
Samen met je vakgenoten geef je je visie op stellingen zoals: ‘Veiligheid waarborgen van je applicaties kan alléén door werken vanuit de cloud.’
Klantendag 7 april
Alvast meer weten over onze klantendag op 7 april? Klik dan op onderstaande button.