Online advies / training op maat

Heeft u binnen uw organisatie behoefte aan verdieping van het kennisniveau met betrekking tot onze oplossingen? Wilt u weten hoe u nog meer uit uw software kunt halen? Of is het tijd voor een grondige schoonmaak van uw omgeving? Speciaal hiervoor organiseren wij online sessies afgestemd op uw specifieke behoeften.

Opfristraining Easy Invoice

Een training over het algemeen gebruik van onze software, maar dan specifiek gericht op de oplossing zoals die geïmplementeerd en ingericht is binnen uw organisatie. Én gericht op de specifieke gebruikers waarvoor u de sessie wilt boeken. Denk bijvoorbeeld aan budgethouders, beheerders of medewerkers van de financiële administratie. Gebruikers met verschillende rollen en dus ook verschillende vragen en behoeften.

Zeer geschikt voor het ophalen van weggezakte kennis, het (beter) leren kennen van nieuwe of minder bekende functionaliteiten, of bijvoorbeeld als introductietraining voor nieuwe collega’s.

Deze training is geschikt om met ongeveer 4 personen tegelijk te volgen. Meer personen in overleg. De kosten zijn de totale kosten voor 1 training.

  • Inplannen in overleg

  • Kosten € 295,-

  • Duur: 2 uur

  • Online, vanaf uw eigen (thuis) werkplek

Mini BoCR

Een BoCR staat voor Best of Class Reference. Een BoCR is een studie waarbij uw huidige manier van werken wordt bekeken waarna er een advies voor optimalisatie wordt uitgebracht. Met als doel om uw kennis van onze producten op een zo hoog mogelijk niveau te krijgen, waardoor u de software zo geautomatiseerd, efficiënt en optimaal mogelijk gebruikt. Bij deze studie komen o.a de volgende thema’s aan de orde:

  • Automatische taken in ImageCapture
  • Analyse tabellen en Rapporten
  • Instellen van automatismen (Easy Flow) in Easy Invoice

De BoCR vereist intensief contact tussen onze consultant en uw organisatie. Samen lopen we het huidige proces door en kijken we waar de verbeterpunten zitten. Door de aard van de sessie, is deze het meest effectief wanneer er 1 of 2 personen van uw organisatie aan deelnemen. De kosten zijn de totale kosten voor 1 sessie incl. advies.

  • Inplannen in overleg

  • Kosten € 395,-

  • Duur: 2 uur

    + 1 uur uitwerking advies

  • Online, vanaf uw eigen (thuis) werkplek

Technische check-up van uw Easy Invoice omgeving

Dit is eigenlijk een APK, maar dan voor Easy Invoice of andere software die u van ons afneemt. Denk hierbij aan zaken als:

  • Versie controle
    We kijken naar welke versie van de software u gebruikt. Bij oude versies lichten we de features (en de voordelen/mogelijkheden hiervan) uit nieuwere versies toe. Op basis hiervan kunt u vervolgens beslissen of een upgrade aan de orde is.
  • (Database) log files opschonen
    We schonen de logbestanden op en controleren of de logging op een niveau staat waarbij de logbestanden zo min mogelijk groeien en onnodig ruimte innemen. Daarnaast lopen we de database na om te controleren er geen onnodige informatie opgeslagen wordt.
  • Oude omgeving opruimen
    Een eventuele oude omgeving wordt gedeïnstalleerd / ruimen we voor u op.
  • Test / productie verschil controle
    We checken of de testomgeving nog wel up-to-date is met de productieomgeving.

De kosten zijn de totale kosten voor 1 sessie incl. de hierin uitgevoerde werkzaamheden.

  • Inplannen in overleg

  • Kosten € 295,-

  • Duur: 2 uur

  • Online, vanaf uw eigen (thuis) werkplek

Inventarisatie binnengekomen XML berichten

In deze sessie gaan we voor u na welke leveranciers XML facturen aan u versturen. Hierbij controleren we of we deze XML typen standaard ondersteunen. Indien dat niet het geval is, kan het interessant zijn om hiervoor een mapping te laten maken. Dit scheelt u namelijk erg veel tijd, omdat deze facturen dan niet langs de OCR applicatie hoeven. Dit scheelt u een stap in het proces en daarnaast is de factuurdata, in tegenstelling tot wanneer het ‘uitgelezen’ wordt door uw OCR applicatie, altijd 100% juist.

Na deze inventarisatie ontvangt u een overzicht van de betreffende leveranciers met daarbij het type XML. Per leverancier geven we vervolgens de impact aan van het verwerken van de XML naar Easy Invoice de PDF via de OCR applicatie naar Easy Invoice.

Let op: Om dit te kunnen doen hebben we toegang tot de mailbox nodig. De genoemde prijs geldt voor inventarisatie van 1 administratie.

  • Inplannen in overleg

  • Kosten € 295,-

  • Duur: 2 uur

  • Online, vanaf uw eigen (thuis) werkplek

Hoe ziet zo’n sessie eruit?

De online sessie vindt in een live setting plaats. Dat houdt in dat u met de trainer en de andere deelnemers kunt praten en dus ook direct vragen kunt stellen. De trainer kan remote op uw omgeving inloggen en u zo, in uw eigen applicatie, aan de hand nemen.

Wat gaat u doen?

De precieze inhoud van de sessie wordt samen met u vastgesteld en afgestemd op de deelnemers. Zo zorgen we ervoor dat deze optimaal is afgestemd op uw specifieke behoeften. U gaat in uw eigen omgeving aan de slag en kunt de geleerde vaardigheden direct in de praktijk brengen.

Voor wie is deze sessie?

De sessies worden afgestemd op de behoefte en het kennisniveau van de deelnemers. Wanneer er verschil is in kennisniveau binnen uw organisatie, kunt u er ook voor kiezen een losse sessie per kennisniveau samen te laten stellen.

Wat heeft u nodig voor deze sessies?

  • Een laptop met geluidweergave en microfoon.
  • Verbinding met het internet.

Agenda

Bekijk onze agenda voor alle klant events.