Is er een (cloud)oplossing voor werkdruk?
Een kantoor met lege stoelen is iets wat we de afgelopen tijd steeds normaler zijn gaan vinden. Met als belangrijkste reden dat het thuiswerken bij...
1 min read
Bob & Hajo Oct 17, 2023 3:18:30 PM
Op deze nét vernieuwde klantenwebsite gaan Bob en Hajo jullie regelmatig vertellen waar ze mee bezig zijn (geweest) of interessante onderwerpen en artikelen met jullie delen. Vandaag de belevenissen van september 2023.
Na een mooie zomervakantieperiode zijn de meeste klanten weer terug en is er dus ook weer tijd voor afspraken op locatie. Afspraken die soms een leuke aanleiding hebben zoals kennismaken met een nieuwe klant maar ook het langsbrengen van een jubileumtaart.
Deze maand hebben we kennisgemaakt met Choco Support. Nadat een implementatieproject is afgerond komen klanten in 'ons accountmanagement bakje' en maken we natuurlijk graag persoonlijk kennis. Hoe leuk is het dan om te horen dat ze blij zijn met onze software en de digitalisatie stap die ze hiermee gemaakt hebben. En als er dan ook nog een belofte wordt ingelost en je een mooie doos chocolade mee mag nemen, dan mag je wel spreken van een superleuke afspraak. Oja, de chocolade werd natuurlijk met gejuich ontvangen en was snel op.
In september hebben we weer met een paar klanten een jubileum mogen vieren. In dit geval Adapteo (Dutch Cabin Group) & Repak Holland die we al 5 jaar mogen ondersteunen. De taarten werden enthousiast ontvangen en uit betrouwbare bron weten we dat ervan is gesmuld. Nogmaals dankjewel voor de fijne samenwerking!
Om nare verrassingen te voorkomen, heeft ons Servicecenter nog een belangrijke tip en dit heeft vooral te maken met het op tijd melden/navragen bij wijzigingen in je organisatie.
Deze wijzigingen kunnen betrekking hebben op Server migratie, ERP updates of andere processen die direct te maken hebben met onze processen of applicaties. Door vooraf een issue in te dienen, kunnen wij aangeven of dit invloed heeft op ons proces en of er dan ook aan onze kant werkzaamheden nodig zijn.
We merken de laatste tijd dat we te laat in het proces betrokken worden waardoor er veel druk komt op een snelle reactie en uitvoering. Dus bij deze het verzoek om hiervoor zo snel mogelijk contact te zoeken met ons Servicecenter.
Mocht je twijfelen of een issue aanmaken nodig is, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met jouw accountmanager.
Dat was 'm voor september. Volgende maand hoor je weer van ons!
Bob & Hajo
Een kantoor met lege stoelen is iets wat we de afgelopen tijd steeds normaler zijn gaan vinden. Met als belangrijkste reden dat het thuiswerken bij...
Mensen houden niet van verandering. Wat begrijpelijk is, als je verandering ziet als het verliezen van de controle. Dan voelt het alsof je ineens de...