1 min read

Support issues via telefoon en Online Serviceportaal

Support issues via telefoon en Online Serviceportaal

Om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn, gaan wij de lijnen naar ons Servicecenter beter stroomlijnen. Dit betekent dat alle issues vanaf 1 januari 2021 alleen nog via ons Online Serviceportaal of het bekende telefoonnummer (0318 415 633) kunnen worden doorgegeven.

We merken dat er per mail een vertraging ontstaat in de afhandeling van vragen, problemen en aanpassingen, en het hiermee niet de prioriteit krijgt die we graag zouden willen zien. Door een ticket aan te maken in ons Online Serviceportaal, kunt u kort en bondig het probleem of de vraag omschrijven, houdt u zelf grip op uw tickets, kunt u de opvolging in de gaten houden én kunnen we gezamenlijk de afgesproken SLA waarborgen waarin tickets opgevolgd worden. Daarnaast kunt u in ons Online Serviceportaal altijd de historie en communicatie inzien van de door u aangemaakte tickets. Hierdoor gaat er geen informatie verloren en kunt u altijd terugkijken en verwijzen naar eerder gemelde tickets.

Vanaf 1 januari 2021 zal het mailadres support@easysystems.nl niet langer in gebruik zijn. Heeft u nog geen toegang tot ons Online Serviceportaal? Bel dan naar 0318 415 633 en wij regelen het direct voor u.

December feestmaand

December feestmaand

En zo zijn we alweer in december aangekomen en wat is ook dit jaar weer voorbijgevlogen. Voor ons betekent dit een extra drukke periode om nog een...

Lees verder
De waan van de dag

De waan van de dag

Dat personeelstekort nog steeds veel impact heeft op het dagelijkse werk blijkt uit verschillende recente onderzoeken. Wij zijn allebei personen die...

Lees verder
Isah gebruikersdag: Terugblik 2023

Isah gebruikersdag: Terugblik 2023

De Isah gebruikersdag op 12 oktober was een groot succes! We willen alle aanwezigen bedanken voor jullie betrokkenheid en inzet. De ochtend stond in...

Lees verder