Digitaal ondertekenen? Eenvoudig en snel met Stiply.nl
Nu veel bedrijven (noodgedwongen) de omslag hebben gemaakt naar thuiswerken, lopen offertetrajecten vaak langer dan gebruikelijk. Er gaat veel meer...
1 min read
Redactie Easy Systems Sep 7, 2023 2:02:18 PM
Om u beter en sneller van dienst te kunnen zijn, gaan wij de lijnen naar ons Servicecenter beter stroomlijnen. Dit betekent dat alle issues vanaf 1 januari 2021 alleen nog via ons Online Serviceportaal of het bekende telefoonnummer (0318 415 633) kunnen worden doorgegeven.
We merken dat er per mail een vertraging ontstaat in de afhandeling van vragen, problemen en aanpassingen, en het hiermee niet de prioriteit krijgt die we graag zouden willen zien. Door een ticket aan te maken in ons Online Serviceportaal, kunt u kort en bondig het probleem of de vraag omschrijven, houdt u zelf grip op uw tickets, kunt u de opvolging in de gaten houden én kunnen we gezamenlijk de afgesproken SLA waarborgen waarin tickets opgevolgd worden. Daarnaast kunt u in ons Online Serviceportaal altijd de historie en communicatie inzien van de door u aangemaakte tickets. Hierdoor gaat er geen informatie verloren en kunt u altijd terugkijken en verwijzen naar eerder gemelde tickets.
Vanaf 1 januari 2021 zal het mailadres support@easysystems.nl niet langer in gebruik zijn. Heeft u nog geen toegang tot ons Online Serviceportaal? Bel dan naar 0318 415 633 en wij regelen het direct voor u.
Nu veel bedrijven (noodgedwongen) de omslag hebben gemaakt naar thuiswerken, lopen offertetrajecten vaak langer dan gebruikelijk. Er gaat veel meer...
“In projecten voor inkomende factuurverwerking worden EDI-facturen vaak buiten scope gelaten, omdat deze direct in het ERP-systeem van de klant...
Syleg is onze partner in Frankrijk. Met onze ambitie om internationaal te groeien, is Syleg een schoolvoorbeeld van het type partner waar wij ons...